نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

Now and Then

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

چند وقت پیش یک کلیپی می دیدم از رفتار خشن دخترهای نوجوان با بدنشون. اینطور بود که بچه ها با تیغ روی بدن خودشون خط می انداختند و به اصطلاح  خودشون خون بازی می کردند. این رفتار بین بچه ها خیلی شایع بود. وقتی ازشون می پرسیدن چرا این کارو می کنی میگفتن درسته دردداره ولی حس خوبیه. یه جور فراره از دردهای روحی. وقتی خط می اندازم به دردهای خودم اصلا فکر نمی کنم. این رفتار یک جور خودآزاری محسوب میشه اما خودآزاری شیرین! تمام خشم تو خالی می کنی روی بدنت! و وقتی خون م یآید آروم میشی.

به حرفاشون فکر می کردم. به این که خیلی وقت ها چنین کاری و با روحم کردم . روی پوسته ی روحم تیغ انداختم و دردها و شکافتم. گذشته و جلوی چشمهام آوردم. این کار درد داره و طبعا بی فایده! چون گذشته، تموم شده. دیگه وجود نداره. زمان گذشته و هیچ واقعیت بیرونی نداره. واقعی ترین و حقیقی ترین زمان زندگی زمان حال هست. همین لحظه. نه گذشته و نه آینده. بعضی وقت ها به خودم میگم واقعا گذشته وجود داشته؟ جدی یه بار بهش فکر کنید؟ ببینید شبیه افسانه نیست؟ شبیه قصه داستان؟؟ واقعا چه قدر الان حقیقیت داره؟ اگر حافظه مونو یک روز از دست بدیم دیگه گذشته ای هم وجود نداره! پس در حال زندگی کن. همین لحظه و جدی بگیر. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶

نظرات  (۳)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۱ بنیامین دهقانیان
پست جدید منتظرگانیم! 
پاسخ:
اومد :)
آسیب زدن آدم رو آروم میکنه، شاید بخاطر همون دردی که ایحاد میکنه و ذهن دور میشه از چیزای دیگه! ولی در حدی که باعث خونریزی بشه رو قبول ندارم. فوقش کوبیدن دست به دیوار در حدی که دو سه روز درد کنه. ولی نه تیغ و خون بازی و این چیزا!! :) 
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۳۸ بنیامین دهقانیان
خیلی از نوجوان ها این دوره ها را تجربه می‌کنن! اما عدم تفاهم نسل‌ها، همیشه بوده! اما کسی باهوشه که هر مشکلی رو یه مساله ببینه و براش دنبال راه‌حل باشه! من از تمام راه‌حل هام استفاده کردم و البته پیشیمونم! دلم برای اون دوره و پدر مادرم حسابی تنگه! حتی برای لج‌بازی هامون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی