نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

یک هدیه کوچک

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ب.ظ
برگ های یاس

آسمان با سخاوتمندی اش سینه ریزی از مروارید را به تنِ سبزِ برگ های یاس باغچه کوچک مان آویخت.

عکاسی را دوست دارم. شاید بیش از هر چیز دیگر. با عکاسی دقیق می بینی. انگار عینک خاصی به چشمانت می زنی.
عینکی که از پشت آن دنیا  شفاف تر و با تمام جزییات نمایش داده می شود.
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴

نظرات  (۴)

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۳۹ سینا آقااحمدی
واقعا عالیه . امروز داشتم پست مربوط به کتابهای 95 و 96 رو می خوندم . اما حواسم به این پست نبود . اگر می دیدم زودتر جذبش می شدم. 
این عکس خیلی خوبه . تبریک می گم بهت با این هنر عکاسی ت . 
پاسخ:
ممنونم سینا جان خیلی به من لطف داری ^ـــ^ هرچند که خودم فکر می کنم اولای راهم:)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۴۱ محمدرضا زمانی
این عکست چه خوبه . 
منم عکاسی رو خیلی دوست دارم. راستی، تو بهشت زندگی میکنی ؟‌:)
پاسخ:
چه عالییی^ـــ^
تو بهشت زندگی می کردم ، الان تو برزخ واقعیت م :)
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۴۰ بنیامین دهقانیان
بوی زندگی میده این عکس :)
پاسخ:
^__^
چه عکس خوبیه :) 
عکاسی دوست‌داشتنیه واقعا :) 
پاسخ:
ممنونم، لطف داری دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی