نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

یادداشت ها و تجربیاتم در زندگی

نقش ِ اول

شهروند جهانی

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ
خیلی وقت پیش بود که تصمیم گرفته بودم ، هر روز یک ویدیو تِد نگاه کنم. دیروز خیلی اتفاقی ویدیویی و انتخاب کردم که در مورد یک کلمه ی کمی عجیب (که احتمالا خیلی به گوشتون نخورده!) بود:
شهروند جهانی 

به خانم داوینیا فکر می کنم که چطور با اراده شروع کرد به انجام کاری که در ابتدا به نظر خیلی ممکن نمی رسید.
 بهتر است بیش از این توضیح ندهم و اجازه بدم خودتون این ویدیو ببینین . بعدا در موردش بیشتر مینویسم. فقط یک سوال می پرسم که دوست دارم در موردش فکر کنم.
چرا آدمها باید به خاطر موقعیت های جغرافیایی شون و شرایط زندگی شون محروم بمونن؟ این امر تا چه حد قابل پیش گیریه ؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی